.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات عجیب فرماندار برکنار شده کلاردشت
این موضوع به خاطر اعتماد بیش از حد استاندار به این معاونت است که موجب روی کار بودن فرمانداران و مدیران احمدی نژادی در استان شده و همچنان هواداران واقعی تدبیر و امید را ناامید می کند.

شمال نیوز: موضوع تغییر در دستگاه نمایندگی دولت تدبیر در کلاردشت در حالی سرآغاز لب به انتقاد گشودن فیروز صادق فرماندار سابق کلاردشت در انتقاد از مدیریت استان شده است که تحت هر شرایطی این سخنان از یک مسئول تودیع شده عجیب به نظر می رسد.
وی که دو روز پیش بعد از 10ماه سرپرستی در فرمانداری کلاردشت تودیع شد، خود را یکی از طرفداران روحانی می داند که جای خود را به یک مدیر احمدی نژادی داده است.
وی تنها چند ساعت پس از برکناری اش، ضمن انتقاد از حوزه سیاسی استانداری مازندران گفت: سفر رئیس جمهور به مازندران حامل پیام های بسیاری از این حیث بود که چرا روحانی تا این حد دیر به مازندران سفر کرد. این موضوع به دلیل نارضایتی شخص رئیس جمهور از مدیریت استان مازندران است.
صادق در ادامه این گفتگو با تمجید از اخلاق مداری استاندار مازندران و انتقاد از ضعف های معاونت سیاسی گفت: این موضوع به خاطر اعتماد بیش از حد استاندار به این معاونت است که موجب روی کار بودن فرمانداران و مدیران احمدی نژادی در استان شده و همچنان هواداران واقعی تدبیر و امید را ناامید می کند، ساعت 8 شب به من اطلاع دادند که فردا 8 صبح مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود، آیا این درست است که مدیری را در عرض 12 ساعت برکنار کنند؟ این روش و منش دولت گذشته است، معاون سیاسی استانداری مازندران تلاش بسیاری انجام داد تا بنده برکنار شوم تا ترکیب فرمانداران احمدی نژادی مازندران را کامل تر کند.
فرماندار سابق کلاردشت همچنین با انتقاد از نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفته ایشان هم در معارفه بنده و هم در تودیع حضور نداشتند. این شرکت نکردن ایشان در معارفه و تودیع فرماندار شهرستان توهین به مردم منطقه محسوب می شود، قانونمداری مرا آدم بده ی ماجرا کرد، در تمامی امور سعی می کردم طبق قانون عمل کنم. همین موجب می شد تا خیلی ها از حضور من حال و روز خوشی نداشته باشند. در واقع من آرامش حیاط خلوت خیلی ها را به هم زدم. این وسط مردم هم قربانی سودجویی عده ای شدند.
هرچند این گفتگو با فرماندار سابق کلاردشت در شرایط نامناسب بلافاصله پس از تودیع انجام شده و نقاط ضعف دستگاه اجرایی ارشد مازندران بر کسی پوشیده نیست اما با هر گرایش سیاسی و روش مدیریتی هرچقدر هم که محق باشد قابل هضم نیست زیرا اگر قرار باشد هر مدیر یا سرپرست پس از پایان زمان مدیریت خود به سیاست های مدیر بالادستی بتازد قطعا سیستم مدیریتی جامعه وضعیت اسفناک تری به خود خواهد دید./تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.